מומלץ להשתמש בבלנדר טוב, אשר שומר על רוב הערכים התזונתיים של הפרי. יש לחתוך את כל הפירות לפני.

שייק סגול (מתאים לאדם בודד- 120 קלוריות למנה):

כוס אבטיח, שזיף אחד/כוס קטנה של פירות יער, 1/2 סלק מבושל/בוואקום, מעט עלי חסה/תרד, 4-5 עלי נענע, מים קרים וקרח, מיץ מחצי לימון.

שייק ירוק- צהוב (2 מנות -120 קלוריות לכל מנה):

2 כוסות אננס (=1 אננס שלם קטן)- עדיף ומומלץ טרי, 2 תמרים מג’הול, עלי תרד, 2 מלפפונים, מיץ מלימון שלם, כפית ספירולינה (רק אם יש), מים ו/או קרח.

שייק כתום (120 קלוריות למנה):

כוס מלון כתום, 1 אפרסק, 1 גזר (למי שיש בלנדר מעולה להשתמש בחי- אם לא- אפשר לבשל), קישוא, מיץ מחצי לימון, מים/קרח.

שייק כתום2 (2 מנות, 120 קלוריות למנה):

1 כוס מלון, 1 בננה, 1 תפוז שלם, קישוא, מעט עלי חסה, מעט גבעולי סלרי, מים/קרח.

שייק ירוק (100 קלוריות למנה):

תפוח עץ, תמר מג’הול, מלפפון, עלי חסה/בייבי, מעט גבעולי סלרי, מים/קרח, מיץ מחצי לימון.

שייק אדום- ירוק מלא נוגדי חימצון (2 מנות, 100 קלוריות למנה):

1 כוס ענבים אדומים, 1 כוס פירות יער, 1 כוס דובדבנים/תותים, 1/2 סלק מבושל/וואקום, 1 כוס כרוב קייל, מים/קרח.

שייק מפנק כארוחת ערב (350 קלוריות ליחידה/מנה):

1/2 בננה, 1 תפוח, 1 תמר, 2 כפות שיבולת שועל, כוס יוגורט רגיל/סויה טבעי, 1 כפית זרעי צ’יה או 6 חצאי אגוזי מלך, מים/קרח.

מומלץ להשתמש בבלנדר טוב, אשר שומר על רוב הערכים התזונתיים של הפרי. יש לחתוך את כל הפירות לפני.

שייק סגול (מתאים לאדם בודד- 120 קלוריות למנה):

כוס אבטיח, שזיף אחד/כוס קטנה של פירות יער, 1/2 סלק מבושל/בוואקום, מעט עלי חסה/תרד, 4-5 עלי נענע, מים קרים וקרח, מיץ מחצי לימון.

שייק ירוק- צהוב (2 מנות -120 קלוריות לכל מנה):

2 כוסות אננס (=1 אננס שלם קטן)- עדיף ומומלץ טרי, 2 תמרים מג’הול, עלי תרד, 2 מלפפונים, מיץ מלימון שלם, כפית ספירולינה (רק אם יש), מים ו/או קרח.

שייק כתום (120 קלוריות למנה):

כוס מלון כתום, 1 אפרסק, 1 גזר (למי שיש בלנדר מעולה להשתמש בחי- אם לא- אפשר לבשל), קישוא, מיץ מחצי לימון, מים/קרח.

שייק כתום2 (2 מנות, 120 קלוריות למנה):

1 כוס מלון, 1 בננה, 1 תפוז שלם, קישוא, מעט עלי חסה, מעט גבעולי סלרי, מים/קרח.

שייק ירוק (100 קלוריות למנה):

תפוח עץ, תמר מג’הול, מלפפון, עלי חסה/בייבי, מעט גבעולי סלרי, מים/קרח, מיץ מחצי לימון.

שייק אדום- ירוק מלא נוגדי חימצון (2 מנות, 100 קלוריות למנה):

1 כוס ענבים אדומים, 1 כוס פירות יער, 1 כוס דובדבנים/תותים, 1/2 סלק מבושל/וואקום, 1 כוס כרוב קייל, מים/קרח.

שייק מפנק כארוחת ערב (350 קלוריות ליחידה/מנה):

1/2 בננה, 1 תפוח, 1 תמר, 2 כפות שיבולת שועל, כוס יוגורט רגיל/סויה טבעי, 1 כפית זרעי צ’יה או 6 חצאי אגוזי מלך, מים/קרח.

חזרה