הצהרת נגישות

הארגון מחויב ליצירת חוויית שירות חיובית לכלל לקוחותיה, בכל ערוצי הפעילות. בהתאם למחויבות זו ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, תשנ"ח- 1998, ותקנותיו, מבצע הארגון התאמת נגישות באתר האינטרנט שלה בליווי יועצי נגישות ועוד גורמים מקצועיים, על מנת לאפשר שירות מלא, מהיר ויעיל באמצעות אתר האינטרנט גם ללקוחות עם מוגבלות.

 

הסדרי נגישות קאנטרי כפר סבא

להלן טבלה מרכזת בנושא:

מערכת שמע לכבדי שמיעה שירותי נכים כניסה נגישה ריהוט נגיש שילוט חניית נכים מעלון לקומה מינוס 1 מעלון לבריכה
קיים קיים קיים קיים קיים קיים קיים קיים

שירות לקוחות נגיש

  • כל עובדי הארגון אשר מעניקים שירות ללקוחות, עברו הדרכה והכשרה בהיבטים של מתן שירות לאנשים עם מוגבלות וקיבלו כלים בקשר למתן שירות נגיש ואופן טיפול בפניות של לקוחות בקשר עם שירות נגיש.
  • הסדרי נגישות מבנים.
  • בקאנטרי יש דלפקי שירות מונגשים ומערכות עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה.
  • במשרד יש מערכות עזר לשמיעה עם לולאת השראה וגם אוזניה למי שאין מכשיר שמיעה או שאין מצב T  במכשיר השמיעה. כדי ליהנות ממערכת העזר יש להעביר את מכשיר השמיעה למצב T  או להשתמש באוזניה הרגילה.
  • המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

פרטי קשר רכז הנגישות

הממונה על נושא הנגישות: אדיר שמיר, ניתן לפנות באמצעות הדרכים הבאות:

כתובת למשלוח דואר: בן יהודה 73 כפר סבא

טלפון: 0537720434

פקס: 09-7656931

דואר אלקטרוני: adirclub@netvision.net.il

ניתן לפנות בכל שאלה ובקשה לעניין הנגישות באמצעות דף יצירת קשר